Қарыз алушылардың құқықтарын қорғау

Микроқаржы ұйымдарымен (МҚҰ) дауларда қарыз алушылардың заңды құқықтары мен мүдделерін қорғауға тегін көмек көрсету

Қазақстандық ФинТех қауымдастығы құрылымындағы микроқаржы ұйымдары тұтынушыларының құқықтарын қорғау орталығы

Біздің миссиямыз

Микроқаржы ұйымдарының қарыз алушыларының мүдделерін қорғаймыз
Біз — Қазақстандық ФинТех қауымдастығы құрылымындағы МҚҰ тұтынушыларының құқықтарын қорғау орталығымыз — микрокаржы қызметтері саласында тұтынушылардың құқықтарын қорғау бойынша қызмет көрсететін тәуелсіз ұйымбыз. Біз өз қызметтеріміз үшін ақы алмаймыз.

Біздің басты міндетіміз – МҚҰ тарапынан құқықтары бұзылған қарыз алушыларға көмек көрсету. Біз кеңес беріп, шағымдарды талдап, дауларды реттеуге жәрдемдесеміз, осылайша реттеуші органға шағымдану қажеттілігінсіз мәселені шешуге көмектесеміз.

Біз әрбір қарыз алушы өз құқықтарының қорғалғанын сезініп, сенімді болу үшін жұмыс істейміз.

Назар аударыңыз: біздің орталық микроқаржы омбудсмені болып табылмайды және оның құзыретіне кіретін өтініштерді қарауға уәкілетті емес.
  • Біздің мақсатымыз

    Қарыз алушылар мен микроқаржы ұйымдары арасындағы әділ және ашық қатынастарды қалыптастыруға ұмтыламыз, тұтынушылардың қаржылық сауаттылығын арттырып, қаржы ұйымдарының жұмыс стандарттарын жақсартуға ықпал етеміз.
  • Біздің басымдықтарымыз

    • Қарыз алушылардың құқықтарын қорғау
    • Қаржылық сауаттылықты арттыру
    • Дауларды сотқа дейін реттеу
    • Микроқаржы саласындағы реттеуді жақсартуға жәрдемдесу

Қарыз алушыларға көмек

Біз тұтынушылардың құқықтарын сақтауға бағытталғанбыз
МҚҰ тұтынушыларының құқықтарын қорғау орталығы микроқаржы ұйымдарының қарыз алушыларының мүдделерін қолдау және қорғау мақсатында құрылған.

Біз тұтынушылардың құқықтарын сақтау бағытында микроқаржы ұйымдарының тәжірибесін жақсартуға белсенді түрде ықпал етеміз.

Дауларды шешуде тәуелсіз тарап болып саналатын омбудсменнен айырмашылығы – біздің міндетіміз сараптамалық кеңес беру, шағымдарды талдау және жанжалдарды жедел реттеуге жәрдемдесу болып табылады.

Біздің қызметтеріміз

  • МҚҰ тұтынушыларына кеңес беру

    Біз микрокаржы қызметтеріне қатысты мәселелер бойынша көмек қажет жеке тұлғаларға тегін кеңес береміз. Біздің сарапшылар МҚҰ-мен туындаған мәселелерде құқықтарыңызды қалай қорғауға болатынын түсіндіреді, сондай-ақ шарт талаптарын түсінуге көмектеседі.
  • Шағымдар мен өтініштерді талдау

    Біз әрбір тұтынушының өтініші мен шағымын мұқият талдаймыз, жүйелі бұзушылықтарды анықтап, ықтимал шешу жолдарын ұсынамыз. Жиналған деректер негізінде микрокаржы ұйымдарының жұмысын жақсартуға арналған ұсынымдар әзірлейміз.
  • Дауларды шешуге жәрдемдесу

    Қарыз алушылар мен МҚҰ арасындағы даулар туындаған жағдайда, біз сотқа дейінгі реттеу шеңберінде көмек көрсетеміз. Тараптардың өзара түсіністікке келіп, келісімге сотқа жүгінбей-ақ қол жеткізуі үшін жұмыс жасаймыз.
Шағым беру тәртібі
Біздің сайттағы форманы толтырыңыз немесе info@mfohelp.kz электрондық поштасына хат жіберіңіз
Мәселенің мән-жайын толық сипаттаңыз және жағдайды растайтын құжаттардың көшірмелерін тіркеңіз
Қазақстандық ФинТех қауымдастығы сіздің назарыңызға жеткізеді: мерзімі өткен берешекті реттеуге байланысты мәселелер Қауымдастықтың құзыретіне кірмейді.

Егер сіз:
  • ауыр өмірлік жағдайға байланысты микрокредитті уақытында төлей алмаған болсаңыз;
  • берешектің туындауын растайтын құжаттарыңыз болса;
  • МҚҰ-ға қайта құрылымдау туралы өтініш білдіргеніңізбен, сізге бас тартылған болса, —
онда сізге осындай дауларды қарауға уәкілетті орган — Микроқаржы омбудсменіне жүгінуге кеңес береміз. Онлайн өтінішті ресми сайт арқылы қалдыруға болады: mfombudsman.kz

Назар аударыңыз! Омбудсменге жүгінбес бұрын, алдымен МҚҰ-ға жазбаша түрде өтініш білдіруіңіз қажет. Әйтпесе, сіздің өтінішіңіз қаралмайды.
ЖҚС
Жиі қойылатын сұрақтар
Байланыс деректері
Алматы, Тимирязев көшесі, 42, 15/109 ғимараты, 321-кеңсе
Made on
Tilda